Kızılay Sağlık Öneri / Şikayet Politikamız
Kızılay Sağlık, toplumda sağlık hizmetlerine ihtiyaç duyan herkese güncel, güvenilir, kaliteli ve entegre sağlık hizmetleri sunmak amacıyla çalışır. Tüm branşlarda en güncel ve yetkin sağlık hizmetlerini “Kızılay” güvencesiyle sunan; sağladığı güven ve yüksek bilinirlik ile ilk tercih edilen sağlık kurumu olmayı ve hasta memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefler.
Bu hedefe ulaşmak için, hasta/hasta yakını ve çalışanlarımızdan gelen öneri/şikayetlerin etkin ve verimli bir şekilde ele alınması gerektiğinin bilincindeyiz. Her öneri ve şikayeti iyileştirme yapabilmek, sürdürülebilir ve sürekli gelişen bir kurum olmak adına bir fırsat olarak görüyoruz.
Geri bildirimler neticesinde toplanan verilerin analizini ve değerlendirmesini yaparak süreçlerimizi ve hizmetlerimizi sürekli iyileştiriyoruz.
Öneri ve Şikayetlerinizi Nasıl İletebilirsiniz?
Kızılay Sağlık’a bağlı hastanelerimiz ve tıp merkezlerimizde sunulan hizmetler konusunda öneri ve şikayetlerinizi aşağıda yer alan kanallardan herhangi birini kullanarak bize iletebilirsiniz.
Çalışanlarımız, görüş, öneri ve şikayetlerini Kızılay Sağlık Web Sitesindeki iletişim bölümündeki formu doldurarak iletebilirler.
Öneri ve Şikayetlerin Değerlendirilmesi ve Sonuçlandırılması
444 168 0 çağrı merkezi, sosyal medya hesapları, sosyal ağlar, web sitesi ve yüz yüze gelen bildirimlerin SAP CRM sistemi üzerinde kaydı tutulmaktadır. Bu konuda ilgili kullanıcı gelen bildirimlerin anlık olarak takibini yapmaktadır. Bildirimler en kısa sürede; tarafsızlık, şeffaflık, erişilebilirlik, hesap verilebilirlik, objektiflik ve sürekli iyileştirme çerçevesinde değerlendirilerek çözüme kavuşturulur. Süreç boyunca her aşamadan hasta/hasta yakını bilgilendirilir.