S.S.S
Sıkça Sorulan Sorular

S.S.S

Nasıl Yardımcı Olabiliriz ?
Anlaşmalı kurumlarınız hangileridir?

Hastane ve Tıp Merkezlerimizde anlaşmalı kurum/kuruluşlar farklılık göstermektedir. Hastane/Tıp Merkezinin anlaşmalı olduğu kurum/kuruluş listelerini detaylı olarak ilgili merkezin veya hastanenin kendi sayfası içinde bulabilirsiniz.

Check-up yaptırmak için ne yapmam gerekiyor?

Kimlikle müracaat yaparak check-up hizmetinden yararlanabilirsiniz. Sizin için yaş gruplarına göre ayrılmış check-up paketleri ile ilgili detaylı bilgiyi hastanelerimizden alabilirsiniz.

Not: Bazı dönemlerde yoğunluk olabildiğinden check-up yaptırmak istediğiniz merkezimizi arayarak önceden randevu alabilirsiniz.

Farklı polikliniklerde farklı ücretler uygulanıyor mu?

Evet, SGK’nın yapmış olduğu geri ödemeler ve yönetimin değerlendirmeleri ile özel hastaneler ve vakıf hastanelerinin puanlandırılması hakkında yönerge çerçevesinde farklı ücret uygulamaları yapılabilmektedir.

Hasta ziyaretlerinde uymam gereken kurallar nelerdir?
  1. Hastane düzeni sağlanması açısından ziyaret saatlerine uyulmalıdır. Bu saatler dışında ziyaretçi kabul edilmemektedir.
  2. 0-6 yaş çocukları ziyaretçi olarak getirilmemelidir.
  3. Ziyaretçiler tarafından hastalara dergi ve kitap gibi hediyeler getirilebilir.
  4. Hastalarımızın sağlığı için canlı çiçek, yiyecek ve içecek getirilmemelidir.
  5. Ziyaret esnasında kesinlikle sigara içilemez.
  6. Hijyen koşulları gereğince hasta yataklarına oturulmamalıdır.
  7. Hastamızın sağlığı açısından ziyaretler kısa süreli olmalıdır.
  8. Hastane ve merkezlerimizin hijyenini korumak için yerlere çöp atılmamalıdır.
  9. Görevlilerin talimatlarına uyulmalıdır.
Hastanenizi sektörünüzdeki diğer hastanelerden ayıran özellikler nelerdir?

Bizler her şeyden önce Kızılay kimliği taşımaktayız. Bu kimlik ile, 1868 yılından beri hasta ve yardıma ihtiyacı olanlara özveriyle hizmet veriyoruz. Savaş alanında yaralılara ayrım gözetmeksizin yardım etme isteğinden doğan Kızılay, her nerede olursa olsun insan ıstırabını ulusal ve uluslararası kapasitesi dahilinde dindirmek ve önlemek için çabalar. Amacı insan hayatının ve sağlığının korunması ile insan onuruna saygı duyulmasının sağlanmasıdır. Bütün insanlar arasında karşılıklı anlayışı, dostluğu, işbirliğini ve kalıcı barışı destekler. Bu sebeple hastalarımıza müşteri olarak bakmaz, hizmet sunduğumuz herkes ile Kızılay ruhu ve bakış açısıyla ilgileniriz.

Kendi doktorum beni sizin merkezinizde ameliyat / tedavi edebilir mi?

Hayır, ameliyathanemizin yoğunluğu sebebi ile bu tarz taleplerin karşılanması maalesef mümkün olmamaktadır.

Kontrol muayenesi istendiğinde ne yapmam gerekmektedir?

Kimlikle müracaat etmek şartıyla; muayene sonrası 10 gün içinde, ameliyat sonrası ise 15 gün içerisinde yapılan kontroller, ücret ödenmeksizin öncesinden randevu alınarak veya veznelerimizden sıra numarası alınarak gerçekleştirilir. Günü geçmiş kontrollerde yeni muayene kaydı açılması gerekmektedir. 

Memnuniyet, öneri ve şikayetlerimi size hangi yollarla ulaştırabilirim?

1- Hastane/Tıp Merkezlerinde bulunan ŞİKAYET/ÖNERİ kutularına yazılı olarak bırakabilirsiniz.
2- Hastane/Tıp Merkezlerimizde bulunan halkla ilişkiler birimine bildirebilirsiniz.
3- Hastane/Tıp Merkezlerine telefon ile iletebilirsiniz.
4- Web sitemizin iletişim bölümündeki form aracılığıyla hastane seçimini yaparak iletebilirsiniz.

Merkezinizde check-up hizmeti verilmekte mi?

Evet, merkezlerimizde check-up hizmeti verilmektedir.

Merkezinizde hangi branşlarda hizmet veriliyor?

Hastane ve tıp merkezlerimizde branşlar farklılık göstermektedir. Hastane / tıp merkezinde bulunan branşlar detaylı olarak kendi sayfaları içinde yer almaktadır.

Merkezinizde muayene olmak için neler yapmam gerekmektedir?

Kimliğinizle merkezimize gelmeniz yeterlidir. Randevunuz varsa, randevu saatinde gelebilirsiniz; randevunuz yoksa ilgili bankolardan kimlik müracaatı ile sıra numarası alıp muayene olabilirsiniz.

Özel sigortalıyım, merkezinize nasıl başvurabilirim?

Anlaşmalı kurumlar listemizde yer alıyorsa, sözleşme hükümleri doğrultusunda hizmet alabilirsiniz. Aksi takdirde standart fiyatlarımız üzerinden hizmet alabilirsiniz.

Refakatçi olarak uymam gereken kurallar nelerdir?
  1. Refakatçiler hastane kurallarına uymalıdır. Kuralların ihlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
  2. Refakatçiler (hekim ve hemşire direktifleri dışında) hastaya yönelik herhangi bir uygulama yapmamalıdır.
  3. Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını hastane dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemelidir.
  4. Hastalarımıza özel diyet programı uygulanmaktadır. Refakatçiler hastalara, hekim ya da hemşirelere danışmadan yiyecek ve içecek vermemelidir.
  5. Hastaların huzuru için odalar ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşulmamalı, gürültü yapılmamalıdır. Cep telefonu kullanımı konusundaki uyarılar dikkate alınmalıdır.
  6. Odalarda bulunan televizyonlar başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılmalıdır.
  7. Refakatçilerin hastane dahilinde tütün ve alkollü madde kullanmaları yasaktır.
  8. Refakatçiler, hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğunda hemşireye haber vermelidir.
  9. Hastanemizin yoğun bakım bölümlerinde refakatçi uygulaması yoktur.
  10. Refakatçi değişimlerinde kat hemşiresi bilgilendirilmelidir.
Çerezlerin Kullanımı
Kişisel verilerinizin Kızılay Sağlık tarafından işlenme amaçları hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası Aydınlatma Metni’ni okumanızı tavsiye ederiz.
ÇEREZLERİ ONAYLA